Kızlar adetim biteli 8 gün oldu ve tekrardan kanamam var 3 gündür. İlk gün hafifti akıntı şeklinde kahverengiydi koyu kırmızıya döndü ve pıhtılı şekilde gelmeye başladı neden olabilir bilginiz var mı ? 8 ay önce spiral taktırdım yeni taktırdığımda hafif lekelenmelerim oluyordu Bayadır olmadı spiralden olabilir mi ama pihtili olur mu spiralden korkmalı mıyım başına gelen var mı