Alt 2 dişi çıktı üstten 2 diş de patlamak üzere çocuğumu çok zorluyor gece uykuları gazlıyken bile çok güzeldi şimdi mahvoldu yarım saatte bir uyanıp ağlıyor. Tetagil, karanfil zeytinyağ, havuç vs, diş kaşıyıcıları da ağzına almıyor atıyor artık kaşımıyor onlarla, nurse harveys jel hepsini denedim işe yaramıyor hiçbir şey. 8 aylık şu an. Memeyi görüp seviniyor atlıyor hemen üstüne emmeye başlıyor dişini kaşımaya çalışıp atıyor sonra emmiyor. Sadece gece uykuda emdiğiyle tüm gün duruyor çok üzülüyorum. Ek gıdayı da pek istemiyor. Ne yapacağım ben 😔 emdiği günleri çok özledim sütüm azalacak böyle