Az önce bir yazı okudum ingilizceydi telefondan çevirip birkaç yerini düzeltip şimdi sizinle paylaşmak istedim çok hoşuma gitti. Niye onun çocuğu şunu yapıyo da benimki yapmıyo diye düşünecek olursanız aklınıza gelsin 🌞 (bi yerde ne demek istediğini anlayamadım çeviri de tuhaf çevirmiş oray soru işareti koydum😅)
Daha önce yapması her zaman daha iyi anlamına gelmez.
Çocuğu bir yılda yürüdü, seninki on sekiz ayda yürüdü ve önemli değil.
Çocuğu iki yaşında lazımlık eğitimi aldı, sizinki dört yaşına kadar lazımlık eğitimi almadı ve önemli değil.
Çocuğu okul öncesi tüm harflerini ve sayılarını tanıdı, sizinkinin neredeyse dörde kadar ilgisi yoktu ve önemli değil.
Çocuğu üç aylıktan beri gece boyunca uyuyordu, seninki iki yaşına kadar gece boyunca uyumuyordu ve önemli değil.
Çünkü gelişimsel kilometre taşlarına erken ulaşmak uzun vadede hiçbir şey ifade etmiyor.
Çünkü bir üniversite profesörü, öğrencilerinin yüze kadar sayabildiklerini veya isimlerini heceleyebildikleri zaman kaç yaşında olduklarını merak etmeyecektir.
Ve Harvard mezunu ya da CEO olduğunda bebekken emziği olup olmadığını veya beş yaşına kadar lazımlık eğitimi alıp almadığını kimse bilmeyecek veya umursamayacak.
En önemli şey çocuktur,
Kim oldukları,
Ve ne kadar nazikler?
Bu yüzden baskıyı bırak,
Ve çocuklarınızın çocuk olmasına izin verin.
Çocuklukları boyunca onları aceleye getirmeyin,
Ve kaçırmalarını sağla.(??)
Çünkü kilometre taşından sonra kilometre taşını karşılamakla çok meşguller.
Ayrıca, daha erken her zaman daha iyi anlamına gelmez.
Bu sadece daha erken anlamına gelir.