Benim oğlum da 4,5 aylık geçen cumartesi günü yaptırdık çocuk cerrahı yaptı sünnetini pipisini her altını açtığında pipinin alt kısmına bastır yukarı doğru çıksın dedi işlem taze olduğu için derisi yapışmasın dedi bende dediği gibi yaptım şuan iyi şükür iyileşti bile hatta