Naciyeylmz çok saçma… Ev sahibi ve 6 kiracısı olan biri olarak yazıyorum. Evimiz tam da istanbul da türk telekom arena ve yeni yapılan şişli etfalin orda yani konum olarak çok iyi bir yerde ve en yüksek kiramız 2000 tl üstelik 30 yıllık kiracılarımız bile var. Ama çevresinde 10 bin tl den aşağı ev yok. İnsanlarda ne gelir var ki kira ne olsun. Bide bazı ev sahiplerinin vicdanı yok malesef. Babamın iş yeri kira, babam vefat edince yüzde yüzelli zam yaptı. Şaka gibi… Allah yardımcısı olsun herkesin