cepoykusu35 canım bizede 2.ay kontrolün de küçülmeye başlamış d vit ı kes dedi ben tabi kaale bile almadım özel dr una götürdum gelişiminin güzel olduğunu kafa çapı büyüdüğü sürece bingildagin kapansada sorun olmadığını söyledi ve kesinlikle d vit kesme dedi d vit sadece bıngıldak için değildir dedi bebek bu vitamini başka yerden alamıyor kemik gelişimi için şart dedi açıklama yaptı güzel yani bıngıldak kapalı doğan bebek bile varmış kafası büyüdüğü sürece korkma