VerdaY ben burnuna sprey sıkıyorum serum izotonik koydum onu sıkıyorum kucağıma yüz üstü yatırıp kafasını tutuyorum o spreyden sıkıp o dediğiniz şeyle çekiyorum hergün yapmama rağmen hırıltısı var çözemedim ve tüm pisliğide temizliyorum öyle off rabbim yardımcımız olsun