1_prens_annesi Sizin saydiginiz belirtilere ek olarak tek tük kizarıklık. Burnunda kuruluk ve kabuklanma. Sürekli göz, yüz, kulak kaşıma/çekistirme. Son olarak da susam yeyince kanlı ishal… Alerjik rinit/nezle başka bir versiyon. İllaki gıda alerjisiyle birlikte görünmüyor. Ama hepsinde damak kaşıntısı olabiliyor. Benim bebegim daha 3 aylikken elimize kolumuza saldiriyordu ısırmak icin. Ama bunu yaptigi zamanlar diger alerji belirtileri de vardi. Diyete dikkat edince agiz ici kasintilari da bitti. Dişi erken cikacak zannetmistik. Durum baskaymis. Eger alerjik bir bebeginiz varsa dikkatli ve otoriter olmak zorundasiniz. Her kafadan ses cikiyor. Siz bebeginizi iyi takip edin. Bu arada biz 6 bucuk ayligiz. Henüz gecmesi pek olası degil.