19 aylık 2 aydır perişan haldeyim önce gündüzleri tek uykuya düştü neyse alıştı bi şekilde .ama gece uykuları çok kötüleşti sabah 9 da kalkıyo öğlen 2 de uyuyo 4 de uyanıyor gece 11 e kadar ayakta neyse oda bişey değil 11 de uyuyan çocuk neden sabah 5 de uyanır ve 7 Ye kadar uyumaz ki artık Halim kalmadı eşim gece çalışıyor tükendim resmen bağırmaya kızmaya başladım çocuğa nolur bana bi fikir verin