Minigim38 Kızlar hani bizlerde de olur ya uyanınca gözümüzün kenarında beyaz yumuşak çapak gibi 2 gündür bebegimde oluyor normal mi acaba. 1 aylıkken göz muayenesine gittiğimizde çok şükür bir sorun yok demislerdi