079aslankuzusu ben 8 yıldır bu şekilde mayaliyorum çok şükür bir sefer tutmadı ondada süt bozuk tu ben 5 litre sutu kullaniyorum kaynatıp iliyinca 1yemek kaşığı yoğurtu bir kâse nin içine koyuyorum üstüne bir çizdik tuz bir çay kaşığı şeker atıyorum sonra sütü kontrol ediyorum 10 a kadar sayıp eğer parmagin içinde biraz yakıyorsa ama canımı acımıyorsa o zaman mayayi koyuyorum bebek için kavanoza ayırıyorum mayayi dökmeden sonra bir tatlı kaşığı kadar mayayi kavanoz a döküyorum önceden isitigim 55 derecedeki fırının içine fırın kapalı olacak şekilde kavanozun ağzı açık şekilde 5,6 saat mayaliyorum çıkarınca dolaba koyuyorum taş gibi