Merhaba kızlar benim oğlum 19 ayına girdi ve daha önceden sadece sabah 5 de kalkar mama icer uyurdu, şimdi bi hasta oldu bisey yemedi o yüzden biseyler vücuduna girsin diye mama verdim ve 20 gündür sürekli mama mama diye uykusunda sesleniyor ve uyanıyor artık uykuyu mamayla özleştirdi yani uyku demek mama demek oldu . Su veriyorum uykusunda kanmıyor aglıyor ve uyumuyormda inatlasıp sinir krizi geciriyor, mama bir kasık koydum su cok koydum onu bile icti tiksinmedi, 2 saatde bir uyanıp mama istiyor nasıl bıraktıracam yardm edin uykusuzluktan bıktım artk sürekli aglıyor mama diye kandıramıyorum da tamamen bıraksın istiyorum siz neler yaptınız?