Bende bebeğime doğduğu günden itibaren her emzirme sonrası mama veriyordum . İlk başta sütüm yetersizdi bebeğimde sarılık vardı daha sonra yetmeye başladı sonra bir hafta boyunca mama teklıf ettım istemedi kendiliğinden bıraktı mamayı yani şimdi 10 aylık daha da mama içmedi yani