Toman Sezaryen sonrası belim aşırı ağrıyor özellikle eğilip kalkarken falan 23 gün geçti doğumun üzerinden bu durumu yaşayanlar var mı nasıl geçti ?
Burcuozn Toman benimde ağrım çok fazlaydı az iş yapsam bile belimin ağrısından duramıyordum 4. 5. Aydan sonra geçti
Doruk-_ Toman ah benim hala agrıyor 7 aylık oldu oğlum hele adet dönemim de kambur oluyorum igne vurulmazsam düzelmiyor sürekli belim üşüyor gece klima açık oda sıcak benim belim buz gibi