Loveis16 ay ne güzel bizimki diş çıkartıyor birde 8 ay atağına mı giriyor artık bilmiyorum sit çok az içiyor gün içinde. Ek gıdayı da 3 öğün yer ama hani çok da yemiyor onu. Çok kafaya takıyorum birde be sağıp veriyorum hep en başından emmedi. Sütleri çöp oluyor 😢 keşke benimki de sütü öyle içse