Ya bana diş gibi geliyor günlerdir aşırı diş kaşınıyor salyası var zaten 4 gündür granül veriyordum bugün mızmız ateş de eklendi uykusunda inliyor gibi oluyor bağırır gibi ateşi de 37.5 diş mi hasta mı oluyor anlamadım ya calpol veriyorum huzursuzluk için ateş daha yükselirse fitil de var vercem yoksa sabah doktora mı götürsem acaba 😪