NeslihanAden ben de Gurvita kullanıyorum. Kuzu kıyma tadımından sonra başladık. 7 aylıktı. O aylarda günde 1 orta boy buz küpü kadar veriyordum. Şu an 17 aylık. 6-7 küp, bazen daha fazla kullanıyorum. İçeriği absürt bir ürün olmadığı için kuzuya alerjisi yoksa içeriğine alerjisi olduğunu zannetmiyorum. Fakat ilik suları bağırsak hareketlerini hızlandırır. Kızım ufakken biz de bunu fark etmiştik. Daha cıvık kaka yapmasına sebep olurdu. Benim kızım kabızlık çektiği için avantaja dönüştü ancak her bebekte böyle olmuyor elbet. İsterseniz patates gibi, makarna gibi gıdalarda verin şimdilik. Bir müddet sonra diğer gıdalar ile yeniden denersiniz.