Kbb’ye gittik kulağında sıvı birikmesi vardı antibiyotik verdi 1 hafta oldu ama geceleri sıklaşan öksürük şuan saat 4 mesela öksürükten uyandı 3 gecedir gözüme uyku girmiyor ya yine kulak enfeksiyonu olduysa diye muhtemelen yine kulak iltihabı eli kulagında hep yine. Eger öyleyse bu 3’üncü olucak doktor kulaga tüp takmak zorunda kalırız eger yılda 4 kez olursa dedi antibiyotiğin etkisi hemen nasıl geçer böyle ya tekrar olmuşsa deliricem allahım yardım et. Alerjik dedi doktor besin alerjisi mi dedim hayır burun kanallarıyla alakalı bi durum dedi besin alerjisi var normalde de yumurtanın beyazına vermiyorum onu zatenbunu çözmem lazım alerji doktoruna gidicem yoksa devamlı bu şekilde kulak enfeksiyonu olucak Yardım edin lütfen aranızda böyle bi şey yaşayan çözüm bulan var mı