Merhabalar kızım 9 ay 6 günlük uykusu her geçen gün daha kötü dengem bozuldu zaten yabancıda ağlayan biri hiçbir zaman benden başkasında asla durmadı ve hiçbir şekilde dinlenemedim ne annem bakabildi ne başkası ayların yorgunluğu var bu yüzdende gerginim ağlıyorum hep. Gündüz doğru düzgün uyku asla yok. Akşam 10 buçukta falan uyuyor gece o kadar sık uyanıyor ki ve uyanıp uyumuyor saatlerce. Yani ne yapabilirim çözümü varmısır bilmiyorum ama ne olur kimse yargılamasın sinirden deliriyorum artık dengem alt üst oldu. Anneme ablama gitsem ya da birisi gelse 5 dk tutamıyor hiçbir çekilde dinlenememek hasta oldum o zaman bile ne annem bakabildi ne başkası yani çaresiz kalıyorum ne yapacağım bilmiyorum ben artık hiçbir işimi halledemiyorum birisine bırakıp dişim apseli ve saatlerdir uyanık şuan mahfoldum