Selam hanımlar, bebeğim 2 aylık ve doktor relactaz damla verdi mamaya 8 damla koyuyorum ve bebeğim çok halsız uykulu oluyor ama uykuya gecmekte zorlanıyor böyle olan varmı ? Birde sadece kasıga koyup veren varmı ? Mamanın tadını beğenmeyip zor içiyor cunku ?