Mamaaaaa Bebeğim 15 günlük herkes eşim dahil uyandırma kendi acıkınca uyanır diyo acıktığını bilmez o daha diyorum gına geldi bu konudan, siz ne zamana kadar gece uyandırdınız sarılığımız yok bıraksam 6 7 saat uyur, uyandırıncada çok zor uyuyor 🥺
Fatmannny Mamaaaaa 15 günlük bebeği uyandırma mı diyorlar öyle bir şey yapma sakın ben bebeğim 1 aylık olana kadar 2 saate bir besledim
Olimbonii Mamaaaaa 1 aylik olana kadar bebek 2 saatte bir beslenmeli kan sekeri düşer 15 günlük bebeğin 1 Aydan sonra hatta 40 indan sonra uyandirmamistim ne zaman uyanirsa o zaman beslemistim suan 3 ay 20 günlük hala oyle besliyorum ne zaman uyanirsa
tiredmom_ Mamaaaaa sakın dinlemeyin eşiniz ne anlamış çocuk çok küçük sarılık olur. Saat başı emzirin siz. Sonra büyüdüğünde süre uzayacak zaten. Kaldı ki sarılık çok uyku yapar ve bebekler açken uyuyabilir. Kan şekeri düşer o da uyku yapar
qwrt1245 Mamaaaaa kızımda uzamış sarılık vardı iki ayda atlattığı İçin mecburen ilk ay 2 saate bir ikinci ay 3. Saatte bir uyandırmaya başlamıştım. 2. Ay bitikten sonra 4 saat sonrasına alarm kuruyordum ama o 3,5 saatte bir kendiliğinden kalkıp uyanıyordu. 3. Aydan sonra alarm kurmayı bıraktım o ne zaman kalkarsa o zaman kalktım 6. Aya kadar 4-5 saatte bir kendiliğinden kalkıyordu sonra gittikçe azaldı emme için kalkma olayı.
Mamaaaaa Fatmannny Evet herkes hemde, doktor 4 saate kadar uyuyabilir dedi ortalama 3 saatte bir uyandırıyorum uyurken asla ağzını açmadığı için uyandırmak da çok zor oluyor haliyle
Fatmannny Mamaaaaa offf neden herkes herşeye karışır ki sen doktorunu dinle o zaten gerekeni söylemiş
Mamaaaaa Olimbonii Bende öyle diyorum ama anlamıyorlar keyfimden uyandırıyorum sanki ana yüreği bırakamıyorum çocuğu öyle
Mamaaaaa tiredmom_ Sarılık riskimiz ortadan kalktı elhamdülillah artık olmaz dedi doktor ama kan şekeri olayı kafamı kurcalıyor tabiki, o yüzden kaldırıyorum zor oluyor ama annelik emek istiyo onlar sağlıklı olsun da 🙏🏻 1 ay yeterli mi düzenli besleme için onu merak ediyorum
Mamaaaaa qwrt1245 Bizde biran önce kendi uyanma dönemine geliriz inşallah, onu uyandırmak sorun olmasa beslemek problem değil ama zorlayan uyanmaması
qwrt1245 Mamaaaaa 2 hafta daha sabredin zorla uyandırmaya devam edin çünkü uykusu olduğu İçin değil kan şekeri düştüğü İçin zor uyanıyor. Zaten 35-40 günlükten sonra 2 saat değil de mesela 3,5-4 saatte bir kalkarsınız mesela ama uykusunda bile emebiliyorlar o zaman emzirir hemen yatağına koyarsınız
Etkinkaya Roslin Bizim uzamış sarılık var ona rağmen 1 ayda baya düştü ve artık neredeyse etkilemiyor. Gece kendisi uyanana kadar bekliyorum. Yine de 3 saate alarm kuruyorum ama kendisi 2 ya da 2 buçuk saate bir uyanıyor zaten. 1 ayda genelde bebekler acıkınca düzenli uyanıyorlar artık. Bebeğinizi 1 2 gün gözlemleyip çok uzun süreler uyumadığım sürece kendi haline bırakabilirsiniz bence. Yine de 3 saati çok geçirememeye çalışmanızı tavsiye ederim.
Mamaaaaa Etkinkaya qwrt1245 Yamaninannesiiiiii Ruveydaa Busbus03 Ecemilay kasimonbes Aysunnn65 Fatmannny Gunes789 asiltonunmommysi Poncikkkk 1annebelis Tamam kızlar sağolun çevreyi dinleyecek biri değilim allahtan sadece herkesin burnunu sokması sinir bozucu. Ben yine mutlaka 3 saatte bir besliyorum 1 aydan sonra acıktığını bilir inşallah çünkü derin uyuyo baygın uyuyo, şimdi uyansın istiyoruz ilerde uyusun isticez bakalım😅 ne zamana kadar devam ettiniz bilgi edinmek istemiştim sarılık vs sıkıntısı yoksa aşağı yukarı 1 ay bende 2 hafta sonra bi dener bakarım uyanıyor mu uyanmıyor mu, sağlıkla büyütün inşallah bebişlerinizi🌸
Yamaninannesiiiiii Mamaaaaa benim bebeğim 20 günlük ben 15.günden beri uyandırmıyorum sarılığı yok ama benim bebeğim kendi 2 saatte ağlatarak uyanıyor en fazla 3.Uyanmıyorsa tabiki uyandırın çok küçük kan şekeri düşüyor
Ruveydaa Mamaaaaa Benimmkide çok küçük daha 8 günlük. Nerdeyse saat başı uyandiriyorum. Biraz büyüyene kadar devamm.
Busbus03 Mamaaaaa hayır 15 gün çok erken uyandır 3 saatte 1 emdirsen yeter ama 2.ayından sonra uyandırmaya gerek yok kilo ve gelişimi iyiyse demişti doktorum bize
Ecemilay Mamaaaaa sakın çok küçük Allah korusun sarılığı yükselir biz 2 saatte bir uyandırıyorduk uyanmıyordu zorla kaldırıyordum yine de sarılık oldu siz dinlemeyin kaldırın ama tam 30 günlük oldu ben ondan sonra kaldırmadım