Nerede yanlış yapıyorum ben uyumuyor çocuğum resmen uyumuyor.bu saat oldu hala ayakta.saat 22.30 da uyuttum 1 saat sonra uyandı daha da uyumadi.haftaladir böyle.bu saatte uyuyup şart 12-13.00 e kadar uyanmiyor.o saatte güne başlıyoruz.kahvaltisi ara öğünü derekn saat 15.00- en gec16.30 ta tekrra uyuyor 17.30 da zorla uyandiriyorum.ikinci öğünü o satte yediriyorum dusunebiliyor musunuz?kısır bir döngüye girdim resmen çok perişan bir haldeyim.her türlü öneriye açığım.
Uyku spreyi kullandım fayda etmiyor.