Nida_kavk 3 ay 16 gunluguz, bizimki de saat 3 te yatti uyuyor, esimle sohbete daldik saatin farkina bile varmamisiz bu saat olmus valla, simdi de kara kara dusunuyom nasil aksam etcem diye, bi de 26 aylik kizim var, napalim gun icinde ikisi de uyanik kendime bile zaman ayiramiyorum bi küçüğe kostur bi buyuge, aksam da ayni, anca 3 te oglan uyuyunca valla esimle bir irimizin yuzune bakabiliyoruz 😂😂 onda da zaman cok hizli geçiyor 😂 oturup konussak uykusuz kaliyoz diye dert yaniyoruz, hic vakit kaybetmeden yatip uyusak bu sefer de birbirimize vakit ayirmiyoruz diye dertleniyoruz 😂😂 psikolojimiz sarsildi valla 😂 gun icinde de uyuyor 2 3 saat, uyusak evin isleri kaliyor, uyumasak yine sikinti 😂 nolcak halimiz valla sastik kaldık 😂😂