Qqqq-42 15 gün önce doğum yaptım ve bebeğimin ekstremiteleri kısa dendi yani cücelik olabilir dendi ama ailemizde olmadığı için genetik bi kısalıkta olabilir dendi gebelikte 1 hafta geriden geliyordu doktorum sıkıntı olmaz demişti bebeğim 50 cm doğdu.Başka bi doktora götürmelimiyim başına böyle bir şey gelen oldu mu yardı edin lütfen
Urasss13 Qqqq-42 50 cm kısa değil ki benim oğlum 49 cm doğdu 2 aylıkken 58 cm olmuştu. Bacak boyu kaç cm olmalıymış sizin ki nasıl doktor sadece 50 cm diye mi bunu dedi
Olimbonii Qqqq-42 ee benim bebeğimde 50 cm dogdu 3.ay kontrolunde 60 cm di gayet normal dendi bakincada baya normal gözüküyor
Qqqq-42 [silindi] bacak boyunu bilmiyorum hafif kısalık var ama eşitsizlik yok ben ve ailemde çok uzun boylu değiliz zaten
[silindi] [silindi] başka doktora gidin en iyisi bence hiçbir şey yok ama içiniz rahat eder. Bacak boyu vücuduna göre kısa bir sürü insan var sonuçta
Qqqq-42 Urasss13 ekstremiteleri kısa görünüyor diye bi tahminde bulundu ama genetikte olabilir dedi net bişey söylemedi kafa karıştırdı iyice bana görede gayet iyi görünüyor
Urasss13 Qqqq-42 Bence başka bir doktora daha gidin böyle şeylerde tek bir doktora bağlı kalmamak gerek diye düşünüyorum. İnşallah yoktur zaten öyle bir şey içiniz rahatlar
durulinaela Gövdesi bacak boyuna göre daha uzun olabilir 1,68 boyundayım benim de öyle ne olmuş ki bir sıkıntı oluşturmuyor. Ayrıca gerçekten nereden cücelik kararı verilmiş , cüce icin 35-40 cm arası bi doğum boyu oluyor diye duymuştum
Qqqq-42 durulinaela evet bende öyle biliyorumcğcelik olabilir dedi genetik test falanda istemedi şüphelense isterlerdi mutlaka diye De düşünüyorum
babyandmom1 Cücelik olsa benim kızımda olurdu ultrasonda 5 hafta geriden geliyordu bacak boyu ve 38. Haftada 43 cm doğdu. Çok şükür kimse böyle bir şeyde demedi. Şuan sadece yaşıtlarına göre biraz minyon. Ama doğum boyuna göre çok güzel toparladı. 50 cm doğan bir bebekte böyle bir şey olacağını sanmıyorum. Bizler kısayız benim tarafımda bacaklarımız gövdemize göre kısa kızımda bize çekmiş. Bize hep genetik dendi. Tabi bende bi ara şüphelenmedim değil 🤷🏻♀️ bir doktor daha görsün
mislina734_ Bebeğiniz su an nasil acaba iyi mi bizde bacak boyu kısalığı ile doğduk ayni şeyleri yaşıyoruz maalesef.