blself33 biz yeri geldi o ay kendimizden kıstık ve bütün aşılarımızı yaptırdık ,elhamdülillah Rabbimde yardımcı oldu bende tam tersi yaptırdığım için toplum tarafından eee biz yaptırmadık ne oldu bak yaşıyorlar tarzında cahilce konularla karşı karşıya kaldım 😞
Dualarım sizinle umarım en kısa zamanda evladınız dinç ve dinamik sağlığına kavuşur Rabbim yardımcınız olsun şifa versin inşAllah