3bebe Arkadaşlar merhaba akşam saatlerinde oğlumun gözünde akıntı başladı ıslak temiz bezle sildim sonra soğuk demli çayla temizledim başına gelen varmı Bebeğim ama benim ilk defa bu durum başıma geldi
elifhaziran 3bebe kızımda da oldu doktor çok çapalanıp akıntı olursa netira vermişti ben kendi sütümden sıktım damlaya gerek kalmadan geçti
3bebe Prensesannesi01 şimdi yine temizlicem uyanınca gözü kapanmış diş çıkardı bide o dönem hastalandı ateşi çıktı galiba o yüzden oldu anlamaıdlm hiç
Angellmom 3bebe benimde oğlumun gözünde bi ara baya oluyordu çok ağladığı zamanlar ve ben de pamuğa sütümden damlatıp siliyordum öyle geçti
3bebe elifhaziran evet bize de verdi ikinci gözüne de sıçrayınca damlayı kullanmak istedim Birde buara bir göz salgını var virüs çok tehlikeliymiş doktor mutabakat kullan dedi çapaklanma geçti ama şimdi de sulanma başladı