Cumartesiden beri hasta doktor ses telleri şişmiş dedi. Hava ve iburimin zero verdi bi kaç akşam sonra rhaatsizlandi hava vermiştik öncesinde de. Bi baktık ateşi çıkmış farklı şekilde ağlıyor susturmak da güçlük çekiyoruz. Ne olduğunu bilmiyorz o akşam. Herneyse doktoru aradık ilaçları havayı kesti o zamndir kullanmiyoz hiç bir şey gündüz öksürük var ama az . Ama gece uykusunda bi tutuyor tıkanıyor resmen öksürükten üçüncü gece bu derece oluşu artık ne yapicami şaşırdım üç gecedir uykusuzum eşimde işte uykusuzluğu lda geçtim öksürük tutunca elim ayağıma dolanıyor aşırı tiksniyo şimdi hapşırık öksürük birbirine karıştı hepsi napicam ben nefen böyle anlamdm 😭