Bebeğim yogunbakimda suan besleme yapılmıyor.. dolapta ilk sütlerim den var sarı süt çok geliyordu o zamanlar sütüm sagip sagip buzluğa atmıştım. Suan da da sagip atıyorum ama iki göğsümden 60 cc süt anca çıkıyor. O sütleri de göndersem olur mu acaba ..? 3 Ay ömrü var ama renkleri sarı beyaz süt değil bilgisi olan varsa yardım edebilir mi