01012023 ilk zamanlr normal canm sütün akışı çok hızlı olduğu için bogazına kaçıyor bende kullanıyorm 4 aya kdr bu durumu yaşadm ama sana bir tavsiye verim benmde göğsümn ucu yoktu ebe önerdi aldık bir süre sonra çıkarmam gerektigini bilmiyordm kızım 13 aylık olucak hala onla emiyor göğsümn ucu da vr o uçsuz emmiyor sürekli onu gezdirmek zorunda kalıyorm bıkkınlık geldi sen benm yaptgm hatayi yapma bebegin bilinçlenmeden çıkar göğüs ucunla emzir yavrunu alışrsa çok zorlanırsn