Geceleri 16 17 dereceye düşüyor odam , uzun kollu zıbın , altına çoraplı alt gşydiriyorum 2.5 tog lcw tulumu. Üstüne polar battaniyesini göğsünden itibaren örtüyorum. Yatağın yanlarına sıkıştırıyorum. Örtüsünü yatağın yanlarına sıkıştırmadığım da hareketlerinden sıklıkla uyanıyor kalkıyor. Hem bu nedenden hemde üşür diye düşündüğümden örtüyorum