Badesmom tetagil diye diş granülü kullandım biraz rahatlatıyor sakinleştirmek için temas kuruyorum ya o benim yüzüme dokunur ya ben onun yüzüne dokunuyorum, calpol kullandım ateş için hep ama yüksek ateş olduğunda pedifende kullandığım oluyor. Diş dönemi çok zor geçiyor şuan beni ısırıyor sinir ve acısından dişi kaşındığı için. Gündüzleri eline havuç, salatalık gibi sert şeyler veriyorum onları yiyor rahatlatıyor biraz hafif soğuk olsa dişi için daha iyi olur