sehrengiz_8 Merhaba kızlar bu süreci kolaylıkla atlatanlardan ziyade sancılı ve çok uğraşlarla bırakan annelerimizden bilgi almak isterim. Oğlum 11 aylık ve reflüsü var doktorumuz da gece emzirmesini bırak dedi. Bir fikir verin ne yaptınız