S_x_w 01012023 hayır olmadım..süt olsun diye çok sıvı besleniyor olabilir misiniz?☺️ 11 gün uzun bir süre kadın doğum dr unuza ulaşıp sorarsanız sizi yönlendirir diye düşünüyorum
sarmaliklahana 01012023 tam aksine kabızlık yaşadım ama Allah basa vermesin cocugu da bırakıp wc gidemiyorum eşimin gelmesini beklıyordum kıvranmaktan ölücem sandım terler akıyordu 🥴😟ishal için muz ve patates haşlaması öneriyor doktorlar ve bol su
gulyasahin 01012023 Genelde kabızlık olur ,haşlanmış yumurta iyi geliyor ilaçlarda var tabi kullanabilirsin ama ,11 gün fazla canım bir doktora görün istersen
Yigitmiray38 01012023 hoşaf falan içiyorsanız ondan olabilir yada sürekli yediğiniz bişey den. Aksine kabızlık yaşadim ve ağlıyordum resmen.
kitapkurdubebeninanasi 01012023 hayir olmadım aksine kabız olmuştum genelde kabız olunur ama bi doktora görünün isterseniz baya uzun sürmüş ishaliniz
mucizem_200921 01012023 hayr olmadım aksine kabızlık yaşadım ve çok sıvı tüketmeme rağmen kabızlık yaşıyordum
YaseminBS Ben az bi ishal olmuştum ama dikişim vardı, kabız olmayayım diye biraz abarttığım içindi hemen geçti. 11 gün sürmesi konusunda bence bi doktorla görüşün, neden olmuş olabilir ki acaba?
sumeyye2201 01012023 kullandığım demir ilaçları kabızlık yapmıştı beni dikişlerden dolayı zorlanmistim. İki türlude kötü bence doktora gitmelisiniz 11 gün uzun bir süre. Muz ve sarı leblebiden çok fayda görürsünüz tüketin. Geçmiş olsun