aslioztrk Bebeğim 8 buçuk aylık.Artık yiyecekleri eline verip tanıyarak kendi yemesini istiyorum ne kadar korksam da🙈 yapmalıyım artık diye düşünüyorum. Ne yapıp da eline verebilirim kendi yemesi için ? Fikirlerinize çok fazla açığım🤭
Busra2089 aslioztrk Benim bebeğim 7.5 aylık ben pankekle başladım yavaştan yumuşak olduğu için kolay yiyebiliyor dişide yok üstelik ama analık tabi korkuyoruz yanından hiç ayrılıyorum ben nolur nolmaz🥲
EsraElisa Busra2089 benmki 7 aylık2 tane dişi var ama pankeki versem mi vermesemi gep ikilemdeyim nasıl yapıyosunuz bana tarif verin bende yapim kahvaltıda sürekli yumurta labne lor sıktı beni😅