Besteee 3.5 aylık 1 aydır kullanıyoruum ne zaman bırakmam gerekir nasıl anlayabilirim bırakma zamanımın geldiğini?
Roniya Besteee ben 6 aylıkken bırakmıştım. En iyi siz anlarsınız ihtiyacı olup olmadığını. Kendisi belli ediyor zaten😊