Elaze Kızlar geçen ay 11 ine adet görmüştüm bu korunmuyoruz bebiş düşünüyoruz bu ayın 10 na adet günümü beklemeden test yaptım negatif dönüş verdi olsaydı silik şekilde bile çıkarmıydı sizce yada çokmu erken çıkması için çok sabırsıLanıyorum 😕