rubar72 Değişir ya. Burada eski annelerden vardı 18 aylıktı anca yürümüştü bebeği.
18 aya kadar normal. 18 aylıktan sonra bir kontrol edilmeli diye biliyorum.
Kızım 7 aylıktı tutunup kalkmaya başladı. Öyle iki üç adımla sonra git gide arttı. 10 aylıktı yürüyordu.
Oğlum da 6 aylık tutunup kalkıp afimlamalar başladı 9,5-10 aylıktı yürüyordu. Şuan 13 aylık oğlum.