Yarın kızımın 2. ay aşısı var o kadar gerginimki uyuyamıyorum bile. babası işe gidecek ve yalnız aşıya götürmek zorundayım normalde bile kızımı ağlatmayan biriyim bütün ihtiyaçlarını zamanında eksiksiz gideririm hiçbir konuda üşenmem ama yarın çığlık atarak ağlayacak olması şimdiden canımı sıkıyor üstelik ateşi de çıkabilirmiş. siz neler yaşadınız 2. ay aşısında anlatıldığı kadar sancılı bir süreç mi