Kızlar , bebeğimin iki gündür boğazına doğru giden yerin damağında yara gördüm . Doktora götürdüm, virüs kapmış dedi grip virüsü kapmış dedi . Her neyse, bugün bebeğimin yüzünde Kırmızılar beyaz kabarcıklar çıktı , neden olabilir sizce , cuma günü doktora götüreceğim ama için rahat değil burdan size de sormak istedim . Çikolata yemiştim acaba alerji mi oldu , sadece yüzünde var ama alerji olsaydı her yerinde çıkmaz mıydı ? Benzer durumu yalayan var mı acaba nolur cevap verin