Bugleminannesii Haticeyns xiaomi 2c kullanıyorm almaz olaydim aldiysam sorunlu Garantiye gönderiyorum yarısı yapılıyor yarışı yapılmadan geliyor yada ben kullanmayi bilmiyorum kitapçıkda ztn Türkçe dgl sorunla karşılaştığımda sorcak kimse bulamıyorum
Ozlemdolugan Haticeyns moblu ama mobundan cokta bişey beklemeyin süpürgelerin ben kendim siliyorum hep haftada bir de moplu çalıstırıyorum süpürmesi çok çok iyi çok güzel cekiyor halılarda falan cok nadir takılıyor halınıza göre değişir bu benim cok nadir takılıyor saçaklı degil ama halılarım cok
Oneydibe Haticeyns silme özellikli almıştım öyle mükemmel derece de silmiyor sadece yüzeysel, aynı gırgır gibi işte bi tarafı alırken bi tarafını fırlatıyor hele bide kafası karışınca uğraşmaya değmez deyip süpürge calisturuyorsun
gulceninannesiii Haticeyns bebeğim emekleme döneminde, ev sürekli dağılıyor. Robotu çalıştırmam için evin sürekli toplu durması lazım, pek kullanamadım açıkçası. Bi de çok yüzeysel temizliyor gibime geldi, onu satıp dyson aldım
aylnn15 İlk başlarda evet robot iyi gibi geliyor ama halılarda parça ufak tefek bişeyler illaki bırakıyor üstünden geçmek zorunda kalıyorsunuz zamanla performansı da şarj süreside Kısalmaya başlıyor ben açıkçası aklıma geldikçe öyle bi çalıştırıyorum artık dyson aldım gerçekten parasının hakkını veriyor eğer bir süpürge düşünüyorsanız dyson alın daha iyi bu benim kendi düşüncem tabiki
Oneydibe gulceninannesiii kız valla benimde aklıma gelmiyor değil ahahaha doğru düzgün kullanmadım 4 aydır da kutusunda bekliyor hdkwmsm
Ebruliiiiii Haticeyns emiş gücü çok iyi zaten vakum modları var kırıntı falan bırakmıyor benim halılarıma takılma yapmadı ama saçaklı halılarınız varsa takılır mı bilemiyorum
gulceninannesiii Haticeyns ondan aşırı memnunum, kablosuz şarjlı olması güzel, sürekli elimin altında😒