Findikzadem anladm tesekkur ederım bayadır boyle 10 gundur falan çocuk dişçidine götürdüm normal dedi ılık sulu bezle masaj yap dedi normal hayatını etkılerse yeme uyku vs gibi kesi atıyorlarmıs mınık kesı diş cıkıyormus hemen ama kendı kendıne cıkar bır sorun yoksa dedi huysuzluk vs gibi bende kesi attırmadm cnku adırı huysuzluk ates yeme bozuklugı yok