Merhaba anneler size bişey danışmak istiyorum, bugün kızımı ilk defa farklı bi çocuk doktoruna muane ettirdim normalde Bahçelievler medipol hastanesinde gökhan beye muane oluyordu. Ama medipolden ayrılmış. O yüzden başka bi doktora gittik. Menimgokok aşısı olcaktı oldu sonra doktor kafa şekil bozukluğundan dolayı beyin tomografisi istedi. Ben hemen yaptırmadım radyasyona maruz bırakmadan başka bi doktor daha görsün istiyorum. Çok üzüldüm bugün çok ağladım ama düşünüyorum da medipolde iki çocuk doktoru da linayı gördü ay ay takip ettirdim ve hiç bunu dile getirmedi evet kafası büyük ama doğduğunda daha kötüydü çünkü çatım dardı ve normal doğdu ama problem yoktu zamanla toparladı Şuan bi tık yamuk yanlar hafif basık gibi ama bence normal yani birde ben yatırırken çok dikkat edemedim onunda etkisi var ve en önemlisi de tek memeden emiyo hep aynı yere dönüyo emerken…. bu arada her şeyi de normal ilerliyor davranış ve fiziki olarak sadece kafası biraz yamuk ve yanlar hafif çökük. Ama doğduğunda da daha kötüydü düzeldi git gide. Bu arada bu gittiğim Rumeli hastanesinde bi doktor hemen nörolojik yönlendirdi gittik doktor asla kendinden emin değil bi tavırla ameliyat bile olabilir falan dedi ya ne alaka ya ne alaka bugüne kadar hiç bişi yokken kafa aynı kafa ne değişti ? Doktorlar bile çok farklı yemin ediyorum her doktor aynı birikime sahip değil bence. Başka bi doktora gidicem bir dahaki kontrolde. Sizin başınıza geldi mi acaba? Bu arada düzelir belki diye sütümü sağıp diğer kolumda vercem ve şekillendirici yastık kullanıcam bir ay