Kızlar merhaba, oğlum 3 aylık. 1 haftadır akşamları ağlama krizleri, mamaya tatmin olmama, memeye tatmin olmama, emziği reddetme yaşıyoruz. Ama öyle böyle bir ağlama değil ağlarken boğuluyor çocuk. Akşam 9da başlıyor gece 12 ye kadar. 5 dk sus-5 dk ağla. Böyle birşey yaşayan var mı ? Gayet sakin bir bebeydi. Ne oldu anlamıyorum. Bir de genelde eve misafir gelip gittikten sonraları oluyor.