Kızım tam 2 yasında yaklasık 4 aydır yemek yemiyor çok seçici lahmacun bulgur pilavı ve sabah tost aulardır sebze yemiyor köfte et yemiyo deliricem artık yumurtayı kesti ne yaptıysam yediremedim bu zamana kadar çok güzel yerdi doktora götürdüm pedagoğa gittim hiçbirşey bulamadılar sendrom dediler çok üzülüyorum artık herkesin çıcğu nasıl iştahlı yiyor biz heryerde aç oturuyoruz başına gelen var mı?? Bir önerisi olan