Ben hemşireyim, eşim polis. Normalde ben ona tabiyim ama evlendikten sonra atandım ve ilk görev yerim olduğu için, Eskişehir’den tokata tayin geldi eş durumundan. 1,5 ay sürdü gelmesi. Fakat eş durumu için belgeleri eksiksiz verdikten sonra önce il emniyet müdürünün onaylayıp Ankara’ya gönderme süreci hızlıydı bizim. 3 ay bekleyen arkadaşlarım da var.