Civcivim_mira bir şey çıkmadı. 1 kadın doğum doktoruna , 1 dermotoloğa göründüm ikisi de önemsiz buldu.
Sonra 2. Kadın Doğum doktoru olarak kendi doktoruma gösterdim, o da önemli bir şey değil, kalsın dedi. Şu an kendisi ile yaşıyoruz. Unuttum bile varlığını.