oğlum 7 aylık kabiziz dişten mi cozemiyorum, surekli sert büyük yapiyordu sonrası normal yapiyordu, bugün yine sert yaptı yaptıktan sonra kanamis cerraha gidicez ama neden oluyor nasıl gecicek çok üzülüyorum çatlak vardı geçmişti, bu arada mama sadece alıyoruz