Edada Anneler bebeğim 36 günlük normalde asla bu kadar fazla uyumazdi bugün tam 12 saat oldu aralıksız uyumaya devam ediyor 3 saate bir besliyorum ama gözleri kapalı emiyor normal mi
Bebegimm1 Edada acaba olduğu yer çok mu sıcak belki sıcaktan mayışmış olabilir ondan dolayıda uyanmaz belki
Veratuba Normal değil uyandırın topuklarını sıkın 2 saatte bir emzirmeye devam edin 3 saat çok fazla şekeri düşüyordur
Edada Veratuba uyanmiyor asla ayaklarını gidikliyorum kaldiriyorum elimi suya sokup ellerine dokunuyorum belki soğuk uyandırır diye ama banamisin demiyor
Urasss13 Edada bence hastaneye götürün hem 1w saat çok fazla hem sarılık değilmiş normalde bu kadar neden uyusun birde fışkırtarak kusuyor yazmışsınız belki hasta falan olmuştur bence kesin götürün. İnşallah hasta değildir ama siz tedbirinizi alın
Sevdegulum 112 Acil çağrı merkezini arayıp doktordan bilgi alabilirsiniz 12 saat çok fazla sanki sizi endiselendirmek istemem ama bence normal değil
Aliuras Edada bende sizi endişelendirmek istemem ama ya doktora götürün yada arkadaşın dediği gibi 112’yi arayıp bilgi almaya çalışın
Veratuba Besin alerjisi olabilir ama uyku yapmaz bu durumda huzurluk gaz yapar siz bir doktora gidin bence ve sık sık uyandırıp emzirin