Gyed Neler yiyorsunuz süt için 5 aylık kızım sütüm var ama grm aldırmıyor ne yesem ne icsemde kaliteli süt olur kızlar 🤔🤔🤔
Esracim Gyed benim sütüm yağlı ama gerçekten yapı meselesi sanırım. Arkadaşımla hemen hemen aynı şeyleri yiyoruz onunki yağlı değil. Ben ondan biraz kiloluyum. Kiloyla mi alakalı bilmiyorum
Gyed Kzbnnzmkrm baz-ı yiyecekler kalitesini artırıyormuş internetten bakıyorum ama belki sizinde bir fikriniz vardır dedim
[silindi] Bana doltorum pragmacare’in emziren anneler için olan kutusunu tavsiye etmişti balık yağı süte faydalı diye. Danışın doktorunuza isterseniz ben hamileyken de hamileler için olan kutuyu kullanıyordum.
[silindi] Bana doltorum pragmacare’in emziren anneler için olan kutusunu tavsiye etmişti balık yağı süte faydalı diye. Danışın doktorunuza isterseniz ben hamileyken de hamileler için olan kutuyu kullanıyordum.