Merhaba anneler 3.5 aylıkken 1 disimiz çıktı 4 aylıkkende 2 ncı disimiz çıktı şimdi 4.5 aylık üst dişler kaşınıyor huzursuz ateş ağlama ve en önemlisi öksürük netten detaylı bi arastirma yaptım ve öksürük yapar deniliyor salya aktığı için boğazda salya birikimi oluyormuş ve bundan dolayı öksürük oluyormuş böyle bir şey var mı sizce ???